توی این دنیا.....!


فقط تو

توی این دنیا هر کس داره یه چیز میکشه:

یکی داره درد میکشه

یکی زجر میکشه

یکی نقاشی میکشه

یکی داد میکشه

یکی سوت میکشه

یکی ناز میکشه

خلاصه میون این همه کشیدنی

من

 فقط میخوام .................................نفس بکشم!!!!

عشقی که تنها با یک نگاه اغاز میشود با شناخت سست و سست تر میشود

                                                ولی

عشقی که با شناخت اغاز میشود با هر نگاهی عمیق و عمیق تر میشود!!!!!!!!!!

گاهی به بی هوا...........دلم هوایش را میکند...............هوای او .

اویی که هیچوقت هوایم را نداشت..................

کاش ادما یکم جرئت داشتن!!گوشی رو بر میداشتن و زنگ میزدن و میگفتن:

ببین : دلم واست تنگ شده

واسه هیچ چیز دیگه ای هم  نزنگیدم....!!!!!!!!!!!!!!

قطره های اشک بی قرار گونه هایم هست  چه کنم  که اشک قشنگترین بهانه است  برای گفتن  از بی تو بودن برای بیان دلتنگی وبرای بیان غربت!

به سراغ من اگر میایی تند تند. اهسته. چه فرقی داره؟؟؟؟؟؟؟ 

تو به هر جور که دلت خواست بیا ......!

مثل سهراب دیگر جنس تنهایی من شیشه نیست که راحت شکند. مثل اهن شده است ....!تو فقط بیا...............! 

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست : لحظه های دیدار با همه ی زیبایی گاه پر از دلتنگی ست!

ستاره های اسمون فدای یک لحظه نگات .

کجای تک ستاره ام ؟ خیلی دلم  تنگه برات!!!!!!!!!!!!! 

عشق یک چرخه است :

وقتی عاشق میشوید صدمه میبینید

  وقتی صدمه میبینید  متنفر میشوید

وقتی متنفر میشوید سعی میکنید فراموش کنید

وقتی سعی میکنید فراموش کنید دل تنگ میشوید 

وقتی دل تنگ میشوید ..........

در نهایت دوباره عاشق میشوید

                                          اری این چنین است چرخه ی عشق!!!!!!!!!!!

این روزا میگذرند ولی من از ای روزها نمیگذرم!

این روزها هیچ چیز سر جایش نیست ! جز تو که بد جور جا گرفتی کنج دلم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 28 / 3 / 1392 17:40 |- دخترکه تنها -|

ϰ-†нêmê§